Foodtelling

Fødevarer | kultur | Natur | Turisme

En verden vendt på hovedet

 – Forbrugerne har ændret sig, har du?
Corona, krig og kaos. De seneste år har vendt op og ned på verden – og på forbrugernes adfærd. Værdier, prioriteter og købsbeslutninger er i konstant forandring, og det stiller nye krav til virksomheder, der vil overleve og vækste.

Forbrugerne tænker anderledes – er du klar til at imødekomme deres behov? Usikkerhed på verdensscenen betyder, at forbrugerne handler mere bevidst end nogensinde før. De søger tryghed, transparens og værdi for pengene. De vælger brands, der forstår dem – og fravælger dem, der ikke gør.

Hvordan sætter du din virksomhed i spidsen for den nye forbrugertrend? Som mindre aktør har du en unik mulighed for at tilpasse dig hurtigt og skabe en nærværende, autentisk relation til dine kunder gennem FOODTELLING

"Hvis vi ikke forstår værdien - forstår vi heller ikke prisen"

FOODTELLING
engagerer forbrugerne ved at formidle fortællinger gennem en fødevarespecifik linse. Vi tager afsæt i de nyeste trends og tendenser, der præger vores måde at vælge, købe og forbruge fødevarer på. Ved at forstå og anvende disse indsiger kan vi skabe en stærkere følelsesmæssig forbindelse mellem forbrugeren og produktet. Dette øger ikke kun bevidstheden om fødevarernes oprindelse, kvalitet og unikke egenskaber, men styrker også forståelsen for deres værdi – både kulturelt, gastronomisk og bæredygtighedsmæssigt.

Jeg er blevet udfordret med spørgsmål om min målgruppe. Har lært om vigtigheden af at kende til deres spisevaner, indkøbsmønstre m.m. Jeg troede, jeg kun skulle have fat i børnefamilierne. Men har fundet ud af, at der er andre målgrupper, som måske er meget mere interessante for min forretning. Det har helt klart været en kæmpe fordel for mig at få Kis, der både er professionel og fødevarefaglig, til at bedømme mit virksomhedspotentiale

"Viden, der omsættes til handling, skaber øget indtjening"

Vores arbejde med Foodtelling i praksis er meget effektfuldt for fødevarevirksomheder,
og så er det både en inspirerende og dynamisk måde, at skabe gode resultater på.

Vil du høre mere vores arbejde med FOODTELLING – så er Kis klar ved telefonen.